Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ожоган І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Пюрик В. П. Вестибулопластика як етап комплексного лікування хворих на генералізований пародонтит із мілким присінком рота [Електронний ресурс] / В. П. Пюрик, Н. П. Махлинець, І. А. Ожоган, Н. М. Павелко, Л. З. Деркач, І. З. Чубій // Клінічна стоматологія. - 2013. - № 3-4. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/klct_2013_3-4_90
| 2. |
Ожоган І. А. Аналіз експертної оцінки реставрацій бічних зубів [Електронний ресурс] / І. А. Ожоган, В. І. Герелюк, З. Р. Ожоган // Український стоматологічний альманах. - 2014. - № 4. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2014_4_6
| 3. |
Ожоган І. А. Cтан пародонта хворих після реставрацій бічних зубів [Електронний ресурс] / І. А. Ожоган // Український стоматологічний альманах. - 2014. - № 5-6. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2014_5-6_10
| 4. |
Заяць О. Р. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі ортопедичної стоматології ІФНМУ [Електронний ресурс] / О. Р. Заяць, З. Р. Ожоган, Л. В. Мізюк, І. А. Ожоган, Ю. І. Сухоребський // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 2. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_2_45 Впровадження кредитно-модульної системи освіти передбачає цілеспрямованість удосконалення теоретичних і практичних знань на етапах засвоєння модуля, спонукає студентів до систематичної підготовки до практичних занять, самостійної роботи з літературними джерелами, праці над своїми мануальними вміннями та навиками, а також вимагає відповідної бази, оснащення та високої кваліфікації викладачів.
| 5. |
Сидоренко Л. П. Особливості викладання щелепно-лицевої ортопедії студентам-іноземцям [Електронний ресурс] / Л. П. Сидоренко, І. А. Ожоган // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, число 4. - С. 95-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2014_21_4_36 Розглянуто особливості викладання розділу щелепно-лицевої ортопедії стуцентам-іноземцям. Ортопедична стоматологія складається із загального й окремого курсу. У загальному курсі викладається анатомо-фізіологічні особливості жувального апарату, загальні та спеціальні методи діагностики, симптоматика та семіотика захворювань, клінічне матеріалознавство, лабораторна та зубопротезна техніка. Окремий курс складається із 3-х основних розділів: зубне протезування, щелепно-лицева ортопедія й оргодонтія. Складністю опанування даною дисципліною є те, що поряд із клінічними етапами протезування відбуваються і технічні. Це значно ускладнює викладання студентам іноземцям і потребує особливого підходу. Даний метод навчання передбачає усне опитування студентів, тестовий контроль і практичні навички. Слід зазначити, що щелепно-лицева ортопедія тісно пов'язана із хірургічною стоматологією і тому потребує особливої уваги та врахування комплексних методів лікування. Тому для оптимізації викладання слід застосувати різноманітні методи подачі інформації. Такі як лекційний матеріал, реферати, мультимедійні презентації, фантоми, навчальні фільми та інші. Увагу слід звернути на викладання та демонстрацію технічних етапів виготовлення щелепно-лицевих апаратів. Дана тематика вимагає високої кваліфікації викладача, володінням матеріалом і досконале знання іноземної мови для доступного подання інформації.
| 6. |
Ожоган І. А. Практична підготовка студентів з терапевтичної стоматології [Електронний ресурс] / І. А. Ожоган // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, число 1. - С. 111-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2015_22_1_38 Терапевтична стоматологія спрямована на діагностику та лікування захворювань зубів, навколозубних тканин та слизової оболонки порожнини рота, розробку різних нових діагностичних та лікувально-профілактичних методик, виявлення зв'язків між захворюваннями зубів і захворюваннями внутрішніх органів. Навчання у медичних ВУЗ України і, зокрема, стоматологічних факультетах відбувається відповідно до Болонських засад, однією із вимог якої є набуття студентами практичних навичок і вмінь працювати самостійно. Одними із головних напрямів роботи зі студентами має бути навчання санітарно-просвітній роботі з пацієнтами, навчання студентів і пацієнтів правил індивідуальної гігієни ротової порожнини. Також одним із головних завдань на практичних заняттях зі студентами є акцент на наукових розробках, ознайомлення студентів із науковими роботами вчених університету, України та провідних світових спеціалістів, заохочення студентів до наукової роботи в студентських наукових гуртках. Здобування студентами практичних навичок у терапевтичній стоматології починається вже з другого курсу під час вивчення пропедевтики і завершується на п'ятому курсі циклом субординатури. Тому високоякісне та повне засвоєння практичних навичок, яке базується на глибокому фундаменті знань теоретичних, базових дисциплін є запорукою успішної роботи лікаря-стоматолога-терапевта в клініці.
| 7. |
Ожоган І. А. Сучасний підхід до навчального процесу з питань діагностики в стоматології [Електронний ресурс] / І. А. Ожоган // Український стоматологічний альманах. - 2015. - № 2. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2015_2_18
|
|
|